Namioty ekspresowe z nadrukiem wykorzystuje się w różnych branżach. Wielu klientom wystarczają standardowe rozmiary i wyposażenie. Jednak są użytkownicy, którzy kupują namioty reklamowe o większych rozmiarach lub z bardzo specyficznymi dodatkami, jakich używa np. branża pogrzebowa.
Zobacz więcejNasz pomysł na udany event to: zabezpieczenie sobie odpowiedniego zaplecza ? najlepiej w postaci namiotu ekspresowego lub namiotu Jehlan. Będzie to doskonały punkt informujący o tym, że coś się właśnie dzieje. Nie zapomnij poinformować uczestników eventu o tym, kto jest organizatorem wydarzenia.
Zobacz więcejNa przestrzeni kilkudziesięciu lat, imprezy targowe diametralnie zmieniły swoje oblicze. Z dużych, wielobranżowych molochów, wyodrębniły się mniejsze, ukierunkowane na konkretne branże spotkania specjalistów. Dlatego dzisiaj planując udział w targach, często najpierw musimy dobrać temat targów do naszych potrzeb. Jednocześnie należy się nastawić nie na dwudniową zabawę w gronie przyjaciół z branży, lecz dosyć ciężką i intensywną pracę marketingową.
Zobacz więcejNamiot Jehlan to jedno z nielicznych zadaszeń, doskonale się sprawdzającego w roli nośnika reklamowego. Cała powierzchnia poszycia namiotu jest widoczna z daleka, jak i z bliska. Duża wysokość powoduje, że namiot wyraźnie widać nawet wtedy, gdy otoczony jest ze wszystkich stron innymi namiotami czy stoiskami.
Zobacz więcejNamiot ekspresowy to bardzo specyficzny nośnik reklamy. Można zadrukować poszycie w całości, można eksponować grafikę tylko na poszczególnych jego częściach. Mniejszy budżet wcale nie oznacza, że reklama musi być skromniejsza. Należy jednak posiadać wiedzę, jak najlepiej umieścić grafikę, by spełniała swoją funkcję reklamową.
Zobacz więcejUdział w targach branżowych, niezależnie od dziedziny którą zajmuje się dane przedsiębiorstwo jest wyzwaniem dla całej organizacji. Skuteczna sprzedaż jest możliwa wtedy, gdy jest spełniony szereg warunków okołotargowych.
Zobacz więcej