W zależności od tego, czy bierzesz udział w rajdach samochodowych, targach reklamowych czy zwyczajnie potrzebujesz mobilnego punktu handlowego, wybierzemy dla Ciebie najbardziej odpowiednie i popularne w danej branży nośniki reklamowe.
Określenie powierzchni pozwoli nam dobrać odpowiedni rozmiar namiotów oraz dodatków eventowych.
W zależności od tego, jak często będziesz używał nośników reklamowych zaproponujemy Ci wzmocnione rozwiązania Premium, lub nośniki z ekonomicznej linii Classic.
Proces realizacji zamówienia przebiegnie szybciej jeśli dysponujesz swoimi plikami graficznymi. W rozmowie z naszymi doradcami dowiesz się o akceptowanych przez nas rozszerzeniach plików. Dowiedz się więcej o akceptowanych plikach graficznych.
Namiot można zakupić z dowolną ilością ścian. W związku z tym istotne jest, żebyś wiedział jaką ilość ścian potrzebujesz do swojego stoiska. W trakcie rozmowy z naszymi doradcami poznasz ceny poszczególnych elementów namiotu.
W zależności od tego ile osób będzie brało udział w rozkładaniu Twojego stoiska zaproponujemy małe, lub duże rozmiary namiotów. Te drugie wymagają większej liczby osób do rozłożenia ze względu na wagę i gabaryty.
Tę kwestię warto przemyśleć już na samym początku, ponieważ może okazać się, że duży rozmiar namiotu, którym jesteś zainteresowany zwyczajnie nie zmieści się do Twojego samochodu.
Odpowiedź na to pytanie pozwoli nam dobrać akcesoria do Twoich nośników. Rodzaj podłoża determinuje sposób zabezpieczenia namiotu przed podmuchami wiatru za pomocą lin odciągowych lub obciążników, które są wyposażeniem dodatkowym. Rodzaj podłoża jest także istotny przy wyborze modelu namiotów. W zależności od potrzeb możemy wybrać wzmocniony Premium, czy ekonomiczny Classic o węższym profilu nogi.