Podsumowanie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019

Niemal każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców jak i zwiedzających. RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Targi wśród zwiedzających wywołują ogromne zainteresowanie. To właśnie tutaj można zapoznać się z produktami, które są na absolutnym światowym topie. Na RemaDays możemy poznać najnowsze technologii produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. W związku z wzrostem liczby uczestników, całkowita powierzchnia wystawiennicza powiększyła się, a na jej terenie nie zabrakło, cieszących się powodzeniem, stref wypoczynku. Na stoisku MITKO – for events w tym roku spotkać można było 4 osobową ekipę do zadań specjalnych. Oto kilka słów od nich, podsumowujących to ważne wydarzenie.



Ola - Key Account Director

Cieszę się, że po raz kolejny firma Mitko wzięła udział w prestiżowym wydarzeniu jakim są targi Rema Days. Tym razem symbolicznie, gdyż rok 2019 jest także i dla nas czasem jubileuszowym - jesteśmy z Wami już od 30 lat! Wisienką na naszym urodzinowym torcie była nagroda za Innowację Roku - nasze niezwykle efektowne oświetlenie, całkowicie zintegrowane z konstrukcją namiotu i parasola. Dziękuję licznej grupie naszych partnerów biznesowych i dystrybutorów za wsparcie na stoisku.

Michał - Key Account Manager

Z perspektywy targów bez wahania można powiedzieć, że odbiór i postrzeganie naszej firmy jest bardzo pozytywne. Klientom bardzo podobało się też nasze stoisko, gdzie spędzali dosyć sporo czasu na rozmowach z nami. Klienci oceniają nasze produkty bardzo wysoko, a widząc produkt nie mają problemu mówić o ich cenie. Nowość z jaką przyjechaliśmy czyli zintegrowane oświetlenie LED-owe zrobiło bardzo duże wrażenie czyniąc nasze stoisko jeszcze jaśniejszym i jeszcze bardziej wyróżniającym się spośród innych. Nawet firmy będące naszą konkurencją i odwiedzając nasze stoisko wypowiadały się o naszych produktach w samych superlatywach.

Dla mnie osobiście była to świetna okazja aby spotkać się z dystrybutorami, z którymi współpracuję na co dzień, poznać ich ze sobą, wymieć opinie, doświadczenia, dowiedzieć się jakie są różnice między klientami z różnych krajów jak i zjeść wspólnie obiad w dobrej atmosferze.

Tegoroczne targi dobiegły końca. To czas pożegnań, ale i początek współpracy, nowych kontaktów biznesowych, nawiązanych podczas tego wydarzenia. Znakomita prelekcja gościa specjalnego RemaCongress - Szymona Hołowni, rozstrzygnięcie prestiżowych konkursów targowych, potwierdza wyjątkowość 15 edycji RemaDays Warsaw. Jedna z największych imprez wystawienniczych branży reklamowej, daje początek wielu cennym znajomościom i perspektywom rozwoju na rynku.


Czy ten artykuł był pomocny?

Kliknij na gwiazdkę, by ocenić artykuł

Średnia ocena: 4.9/5. ilość głosów: 18