Ścianka tekstylna od Mitko jest odporna na przetarcia.
Sprawdź, jak wyglądają nasze ścianki reklamowe
Dane techniczne ścianek reklamowych tekstylnych
Szerokość
Wysokość
Rozmiar transportowy
Waga
Waga stelaża
Ilość stóp
Szerokość
Wysokość
Rozmiar transportowy
Waga
Waga stelaża
Ilość stóp
Wytrzymała ścianka reklamowa, która się nie zniszczy
Wykorzystujemy naklejki, które pokazuje i ułatwiają łączenie poszczególnych elementów.

Sprawia, że ścianki są lekkie, wytrzymałe i nie korodują.

Ułatwia transport ścianki na miejsce eventu i jej magazynowanie.

Ułatwia montaż poszycia na konstrukcji.

Pozwala Ci zdecydować, gdzie chcesz umieścić swoją grafikę.

O wyraźnie nasyconych kolorach, odporna na działanie promieniowania UV.


Sprawdź, jak trwałe są nadruki na naszych ściankach tekstylnych

Wytrzymała dzianina, której nic nie grozi!
Do produkcji poszycia ścianek reklamowych wykorzystujemy dzianinę o gramaturze 230 g/m², którą możesz zamówić w dowolnym kolorze i grafice.
Materiał nie rozprzestrzenia ognia, co potwierdzają normy PN-EN ISO 6940 i 6941 oraz DIN 4102-B1.
FAQ – najczęściej rozwiewane wątpliwości
Do produkcji ścianki tekstylnej wykorzystujemy dzianinę o gramaturze 230 g/m².
Pliki do pobrania
zip [10 MB]
Ścianki reklamowe – Szablony do projektowania
pdf [885 KB]
Ścianki reklamowe – Instrukcja montażu
pdf [360 KB]
Warunki gwarancji MITKO
Ścianka reklamowa – dlaczego warto wybrać?
Ścianka reklamowa to jedna z najskuteczniejszych form promocji podczas wydarzeń branżowych, konferencji czy eventów plenerowych. Przyciąga wzrok, buduje profesjonalny wizerunek firmy i przede wszystkim zapewnia doskonałe tło do zdjęć oraz nagrań. Wyobraź sobie, że Twoja ścianka jest na tyle ciekawa, że inni robią sobie selfie na jej tle i dodają na Instagrama. W ten sposób otrzymujesz bezpłatną reklamę w mediach społecznościowych. Jest lekka w transporcie i szybka w montażu, a poszycie możesz bardzo łatwo wymienić.
Jaki rodzaj ścianki reklamowej wybrać?
To, jaki rodzaj ścianki reklamowej wybierzesz, zależy od charakteru wydarzenia i efektu, jaki chcesz osiągnąć.
- Klasyczna, prosta ścianka jest uniwersalna. Sprawdzi się na targach, konferencjach i jako tło podczas wywiadów. Jest łatwa w transporcie i szybka w montażu.
- Zakrzywiana ścianka przyciąga uwagę i daje bardziej dynamiczny, a nawet elegancki efekt. Łukowaty kształt tworzy wrażenie głębi i otula przestrzeń, co sprawia, że grafika wygląda bardziej nowocześnie i profesjonalnie. Zakrzywione ścianki świetnie prezentują się w dużych przestrzeniach, np. na halach targowych czy scenach.
Ścianka reklamowa – gdzie wykorzystać?
Ścianka reklamowa najczęściej jest wykorzystywana na:
- targach
- konferencjach
- eventach filmowych
- galach
- premierach
Świetnie nadaje się także do biur, showroomów, czy punktów sprzedaży, gdzie podkreśla identyfikację wizualną marki.
Z jakimi dodatkami sprawdzi się ścianka reklamowa?
Jeżeli chcesz w pełni wykorzystać potencjał ścianki, warto wybrać dodatki, które wzmocnią przekaz i stworzą spójną przestrzeń. Świetnie sprawdzą się flagi reklamowe, które przyciągają wzrok z daleka i zwiększają widoczność stoiska. Natomiast trybunka reklamowa to praktyczny element, który posłuży jako lada informacyjna lub miejsce na materiały reklamowe.