W świecie, w którym każdy chce się wyróżniać, produkty ściągnięte z taśmy przestają wystarczać. Coraz częściej szukamy czegoś więcej, niż gotowych rozwiązań. Chcemy mieć wpływ i decydować o produkcie. W tym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie jest kastomizacja, jak działa w praktyce i czym różni się od personalizacji.

Kastomizacja produktów – czym tak właściwie jest?
Wyobraź sobie, że kupujesz nową parę butów. Wchodzisz na stronę i wybierasz model. Nagle, zamiast ograniczyć się do dwóch kolorów, masz do dyspozycji cały wachlarz opcji. Czerwona podeszwa? Proszę bardzo. Twoje inicjały na pięcie? No pewnie. Możesz nawet zdecydować, z jakiego materiału będzie język. I nagle powstaje coś, czego nie ma nikt inny.
Właśnie na tym polega kastomizacja (ang. customization). To moment, w którym stajesz się współtwórcą produktu. To Ty decydujesz, jak ma wyglądać efekt końcowy. Kastomizacja to po prostu możliwość dopasowania produktu pod siebie. Kolor, materiał, rozmiar, nadruk, a czasem funkcje. Wszystko zależy od Ciebie.
Jak działa kastomizacja nośników reklamowych?
Kastomizacja nośników reklamowych to sposób na to, by Twoja marka była nie tylko widoczna, ale też wyróżniała się na tle konkurencji. Chodzi o to, by standardowe materiały reklamowe, jak rollupy, flagi reklamowe czy namioty imprezowe przekształcić w nośniki skrojone idealnie pod Twoje potrzeby.
Proces kastomizacji zazwyczaj zaczyna się od wyboru nośnika. Następnie przechodzisz do kolejnych, ważnych etapów – dopasowania projektu graficznego, kolorystyki, materiałów i rozmiaru. Możesz zdecydować o każdym detalu.
Za pomocą nowych sprzętów i technologii druku, Twoje wytyczne trafiają bezpośrednio do produkcji. Bo tak, tutaj też możesz decydować o każdym szczególe.
Przykłady kastomizacji
Posłużymy się przykładem namiotów oraz flag reklamowych.
Namioty imprezowe
Standardowe, białe namioty są już przeszłością. Dzisiaj możesz decydować o wszystkim. Od elementów w konstrukcji i kolorze poszycia, przez nadruki z logo lub grafiką, aż po dodatki takie, jak ścianki boczne z Twoim sloganem, okna czy oświetlenie. Taki spersonalizowany namiot oprócz funkcji zadaszenia, staje się elementem identyfikacji wizualnej Twojej marki na eventach czy targach.
Flagi reklamowe
Wybierasz kształt flagi reklamowej, rozmiar, podstawę, a przede wszystkim projekt graficzny.
Możesz umieścić na nich logo, hasło, grafikę dopasowaną do danej kampanii czy wydarzenia. Efekt? Mobilna, lekka i przede wszystkim w 100% Twoja forma reklamy, która wzmacnia rozpoznawalność.
Sprawdź nasze artykuły blogowe

Namiot reklamowy jest ważnym elementem targów i większych eventów. Jak wybrać odpowiedni model dostosowany do charakteru wydarzenia? Podpowiemy Ci w tym artykule.

Targi branżowe to trochę jak pierwsza randka. Masz tylko jedną szansę na świetne pierwsze wrażenie. Warto się postarać. Wbrew pozorom, nie wystarczy tylko ustawić stoiska i czekać, aż klienci sami ustawią się w kolejce (to jest zbyt idealny obrazek, żeby był prawdziwy). W tym artykule podpowiadamy krok po kroku, jak przygotować się do targów. Nie zanudzając przy tym ani siebie, ani swoich klientów. To powinna być randka idealna!

Coraz częściej w benefitach pracowniczych obok karty Multi Sport, owocowych czwartków i możliwości pracy zdalnej, widzimy imprezy firmowe. Nic dziwnego, że stają się coraz popularniejsze – w końcu przedsiębiorstwa stawiają coraz większy nacisk na zespołową zabawę i wspólnie spędzone chwile. A jak polepszyć efektywność pracowników, jak zbudować z nimi lepszą relację? Dobrze zorganizowane wydarzenie może znacząco wpłynąć na morale pracowników i ich zaangażowanie. Nasz poradnik przeprowadzi Cię przez najważniejsze etapy organizacji udanej imprezy firmowej. Od planowania, po realizację.