Wydarzenia plenerowe to idealne miejsce, żeby zaprezentować swoją firmę z najlepszej możliwej strony. Biorąc pod uwagę charakter wydarzenia, należy się jednak do niego dopasować.
Nie ma znaczenia, czy to festiwal muzyczny, kulinarny, bieg z przeszkodami czy targi agroturystyczne. Przedstawiamy 3 niezawodne produkty, które sprawdzą się podczas każdego wydarzenia w plenerze!

Najważniejsze informacje
- Zadbaj o zadaszenie i wybierz odpowiedni namiot dostosowany do typu wydarzenia.
- Namiot reklamowy nie tylko jest funkcjonalny, ale to skuteczna reklama, która buduje świadomość istnienia marki
- Przygotuj strefę relaksu dla gości i wyposaż ją w wygodne pufy i leżaki
- Dla punktów gastronomicznych niezbędne będą stoliki
- Zadbaj o oświetlenie, jeżeli planujesz event do wieczora
Po pierwsze i najważniejsze – dach nad głową z Twoim brandingiem
Planujesz udział na evencie i tak się zastanawiasz, jaki jest pierwszy niezbędny element, żeby przygotować stoisko, które świetnie wygląda ale przyciąga uwagę?
Zdecydowanie zacznij od namiotu reklamowego.
Dlaczego namiot reklamowy jest ważny na eventach?
Namiot reklamowy to nie tylko praktyczne zadaszenie, ale przede wszystkim element, który wyróżnia Twoją markę. Dzięki dużej powierzchni, na której możesz umieścić logo, hasła reklamowe lub grafikę, Twoje stoisko będzie widoczne już z daleka. Jest to inwestycja, która się zwraca.
Namioty reklamowe są po prostu funkcjonalne i wygodne w jednym
Namioty reklamowe są łatwe w montażu i demontażu (szczególnie namiot ekspresowy), co oszczędza czas i energię podczas przygotować. Ich solidna konstrukcja zapewnia stabilność, a wodoszczelna tkanina chroni przed deszczem, co jest bardzo ważne w plenerze. Dodatkowe ściany boczne pozwalają na pełne zamknięcie namiotu, co zwiększa komfort dla Ciebie, jak i uczestników imprezy.
Jakie korzyści daje namiot reklamowy?
- Widoczność marki i budowanie świadomości.
- Chroni przed pogodą – deszczem i słońcem.
- Uniwersalność. Namiot sprawdzi się świetnie na targach, festiwalach, piknikach firmowych czy imprezach sportowych.
- Profesjonalny wygląd – Twoja firma będzie kojarzyć się z profesjonalizmem, estetyką i elegancją.
Jakie są dostępne namioty?
Szybko rozkładający się namiot ekspresowy – są odporne na podmuchy wiatru, łatwe w transporcie, lekkie i rozłożysz je w 60 sekund. Przy odrobinie wprawy nawet i szybciej. Sprawdzą się podczas krótkich eventów.
Sprawdź też Mitko Nature – wersję EKO namiotu ekspresowego
Namiot gwiazda, czyli Jehlan – solidny namiot, który pomieści aż do 190 osób. Jego kształt wyróżnia się na tle sąsiadów podczas imprezy. A z Twoją grafiką? To będzie arcydzieło!
Dlaczego solidny? Bo jest odporny na porywy wiatru do 100 km/h!
Namiot kopułowy Dome – kolejny kształt namiotu reklamowego, który się wyróżnia i od razu przyciąga wzrok ludzi. Jest odporny na porywy wiatru do 100 km/h. Nie bez powodu często wybierany przez duże marki!
Namiot ekspresowy Max – to nowa odsłona namiotu ekspresowego, który sprawdzi się jako mobilny punkt sprzedażowy. Dwuspadowy dach to więcej przestrzeni pod dachem i większa przestrzeń na reklamę Twojej firmy. Czyli jeszcze skuteczniej dotrzesz do swoich klientów!
Sprawdź też artykuł, który może być pomocny: Jak przygotować stoisko targowe, które zwiększy sprzedaż?
Po drugie – siedziska
Wygodna strefa relaksu to jeden z kluczowych elementów udanego wydarzenia. Marki, które kojarzą się z odpoczynkiem, są zapamiętywane na dłużej. Wygodne, puszyste pufy, w których aż miło się rozsiąść, chillout’owe, drewniane leżaki, czy kostki reklamowe tworzą klimat całej strefy. Możliwość zadruku każdego z tych produktów, umożliwia dodatkowo reklamę firmy. Wymienne poszycia pozwolą zmienić nadruk na siedziskach – możesz je więc wykorzystać na innych wydarzeniach z nową grafiką.
Sprawdź wszystkie dostępne siedziska.
Masz w planach serwować jedzenie i napoje? Zadbaj o stoliki i kosze na śmieci, by odwiedzający mogli wygodnie i w czystości zjeść.
Po trzecie – nie siedź w ciemności!
Gdy słońce jest już za horyzontem, lub Twoje wydarzenie odbywa się wieczorem, ważnym elementem jest oświetlenie! Dobrym wyborem będzie bezprzewodowe, wodoodporne oświetlenie LED, które przymocujesz paskami na rzepy. Maksymalny czas pracy to 77h. Przy okazji, posiada też dodatkową funkcję – lampa może być powerbankiem.
Zamocujesz ją bezpośrednio do konstrukcji namiotu.
To bardzo ważne, by być widocznym i przyciągnąć do stoiska potencjalnych odbiorców i klientów. Poza podstawowym oświetleniem, warto też wykorzystać choćby lampki choinkowe, dla wprowadzenia przyjemnego nastroju.

Namiot reklamowy jest ważnym elementem targów i większych eventów. Jak wybrać odpowiedni model dostosowany do charakteru wydarzenia? Podpowiemy Ci w tym artykule.

W świecie, w którym każdy chce się wyróżniać, produkty ściągnięte z taśmy przestają wystarczać. Coraz częściej szukamy czegoś więcej, niż gotowych rozwiązań. Chcemy mieć wpływ i decydować o produkcie. W tym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie jest kastomizacja, jak działa w praktyce i czym różni się od personalizacji.

Targi branżowe to trochę jak pierwsza randka. Masz tylko jedną szansę na świetne pierwsze wrażenie. Warto się postarać. Wbrew pozorom, nie wystarczy tylko ustawić stoiska i czekać, aż klienci sami ustawią się w kolejce (to jest zbyt idealny obrazek, żeby był prawdziwy). W tym artykule podpowiadamy krok po kroku, jak przygotować się do targów. Nie zanudzając przy tym ani siebie, ani swoich klientów. To powinna być randka idealna!